Dit heb je nodig:


Zodra je der overeenkomst hebt getekend, gaan wij aan de slag om het programma voor je in te richten. Hiervoor hebben we nog een aantal zaken van jou nodig: 

  • een pdf met logo/briefpapier dat je wilt gebruiken
  • een voorbeeld factuur en voorbeeld werkbon zoals je die wilt gebruiken.
  • Het rekeningschema zoals je dat in de boekhouding wilt gaan gebruiken.


Zodra we de ontwerpen voor je facturen en werkbonnen gerealiseerd hebben, zullen we contact met je opnemen om de instellingen van AutomaaT GO met je door te nemen, zodat je meteen aan de slag kunt.


Tijdens het instellen, hebben we een aantal gegevens nodig: 

  • Het RDW-certificaat en het wachtwoord daarvan
  • De inloggegevens van de onderdelenleveranciers waarmee je wilt koppelen
  • De inloggegevens van partners als KlantenVertellen, AutoSociaal etc. 
  • De inloggegevens van de te koppelen boekhouding (Exact Online)
  • De inloggegevens van je uitgaande mailserver (SMTP). (Heb je die niet? Geen nood: je kunt er ook voor kiezen om mails te versturen via onze mailserver. Houd er dan wel rekening mee dat de facturen en mailingen eerder bij de klant in de spam-map terecht kunnen komen). 
  • Wil je een betaallink meesturen met je facturen naar de klant? Maak dan alvast een Mollie-account aan via https://www.mollie.com/dashboard/signup/2199631?lang=nl